Saturday 31 August 2013

ALHAMDULILLAH !!! ANAK DADDY TAK BERTANDING PEMILIHAN KALI NIE


Akhirnya Exco Pemuda Umno yang dilaporkan selalu hilang ketika kempen PRU13 di kawasan Putrajaya tempoh hari sahkan tidak akan bertanding apa apa jawatan pada pemilihan parti nanti..

Aku rasa berita ini merupakan satu perkhabaran gembira bagi ahli ahli Umno Putrajaya..Nak tau kenapa?? Buka blog sabahat aku Keris7lok.blogspot.com banyak juga cerita cerita pasal Anak Daddy ni kat sana..



Baru ni pulak dengar cerita Anak Daddy tak masuk mesyuarat cawangan...Hairanya si Khairun masih kata ada sokongan akar umbi...pelik betul...cuba tanya budak budak Putrajaya sudahlah..

Eloklah mana mana Pemuda Umno yang dah tak minat nak berpolitik tapi lebih berminat menceburi dunia Keparat(korporat) elok lepas apa saja jawatan..

Memandangkan Si Khairun dah jadi SetPol PM eloklah tak pegang apa apa jawatan..Fokus dalam satu satu kerja sudah..jawatan dalam parti bagi kat orang lain yang lebih layak...

Pengerusi Biro Aduan Pemuda Umno Datuk Muhammad Khairun Aseh mengesahkan tidak bertanding pada pemilihan parti kali ini.

Beliau berkata keputusan itu adalah muktamad biarpun mendapat banyak sokongan dan dorongan daripada peringkat akar umbi untuk merebut jawatan kanan khususnya dalam sayap Pemuda.

"Keputusan ini adalah selaras dengan pegangan prinsip saya untuk menjalankan amanah dan tugas sebagai Setiausaha Politik kepada Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dengan penuh integriti dan komitmen," katanya dalam kenyataan di sini hari ini.

No comments:

Post a Comment