Saturday 16 November 2013

Rumah Kucing Siti Pun Boleh Jadi Punca Gaduh?


Bagi mereka yang biasa mengikuti Instagram Dato’ Siti Nurhaliza pasti maklum, penyanyi nombor satu negara ini sangat menyayangi kucing.
Kucing-kucing peliharaannya pun sangat manja dengan Siti hinggakan salah seekor daripadanya, Seri, akan berlari datang apabila dipanggil.
Sebentar tadi, Siti memuatnaik gambar menunjukkan kucing-kucingnya ini bakal menerima rumah baru.
Selain berkongsi kegembiraan, Siti mengambil kesempatan mengucapkan terima kasih kepada suaminya, Datuk K kerana mendirikan rumah tersebut untuk haiwan kesayangannya.
Malangnya, lain pula yang jadi apabila tindakan Siti disalah anggap oleh pengikut Instagramnya yang menganggap ia satu perbuatan membazir kerana manusia pun masih ramai yang tidak berumah.
Apa lagi, tanpa Siti perlu membalas ramai peminatnya tampil membelanya. Bagi mereka kritikan itu tidak kena kerana Siti sememangnya mampu berbuat demikian, selain dia juga banyak membuat kebajikan lain.
Apa pendapat anda? Pada pendapar kami, ada sesetengah orang nampaknya mempunyai masa yang sangat banyak dengan memasuki laman-laman sosial artis kemudian membuat komen itu-ini, gaduh sana-sini sesama mereka. - REM RAMZI

backingct1

backingct2

backingct3

backingct4

backingct5

backingct6

untung kucing ct

No comments:

Post a Comment